Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Obiectul activității Biroului:
– Planifică realizarea achiziţiilor de bunuri, servicii şi lucrări.
– Solicită alocarea bugetelor necesare pentru realizarea achiziţiilor prevăzute  in planual anual de achizitii publice.
– Promoveaza procedurile de cahizitie publica in comformitate cu OUG 34/2006 cu modificarile si completariile ulterioare.
– Coordonează procesul de realizare a achiziţiilor de bunuri, servicii şi lucrări respectand prevederile legale.
– Asigura pregătirea Documentaţiei de atribuire şi a termenilor de referinţă pentru realizarea achiziţiilor prevăzute în cadrul proiectului
– Asigură publicarea anunţurilor sau invitaţiilor aferente procedurilor de achiziţii furnizează informaţiile necesare realizării ofertelor, potrivit procedurilor;
– Coordonează activităţile de primire, deschidere şi evaluare a ofertelor şi asigura comunicarea rezultatelor procedurii către toţi participanţii la procedură,
– Coordonează activităţile de semnare a contractelor de achiziţii cu ofertanţii selectaţi.
– Raspunde de respectarea clauzelor contractuale si gestionarea contractelor

Back to top